Tema: Re: Bendrija ir atlikti darbai, kaip kvoti su prirasymais?
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-31 14:46:12
+100 proc....

man uztenka, kad teko dalyvauti steigiant bendrija ir tvarkant dokumentus, bei uztenka matyti to kas vyksta susirinkimuose.
pamatai tokiu fruktu kaimynu, kad supranti jog pirmininku galetum buti nebent uz alga kuri susideda minimum is triju skaiciu pries kableli ir pirmas skaicius tai tikrai ne 1-netas...

ir del "prirasymu" tai istoriju gali koku nori rasti..
kad ir tragedija kai uz kazkur 200 Lt pakeiciama lauko duru spyna- tuoj kruva geniju ima rekti kad spyna kainuoja max 50 lt- o va kazkaip nemasto kad kazkas turi ja atvaziuoti sumontuoti- reksniai to daryti nenori, uz darbus remonta atlikusiai imonei moketi nenori - matomai pirmininkas turi eiti ir us kelis simtus dar buti stalium, elektriku, silumininku ir dar bbzno kuom.

beja- pakalbejus su musu pirmininke - zavesys kai kokia pensininke sestadini kokia 23 val skambina ir reiskia pretenzijas kad laiptineje prisiukslinta, ar kad koridoriuje nedega lempute...