Tema: Re: kuponai ir vartotoju teises
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-27 13:15:12
"paveikslas 50x70, nuotrauka turi buti 50x70, bent 150DPI" OK, paruosiam
foto, nustatau dpi, kad pagal rezoliucija tiksliai dydis butu, apsikerpu
kaip reikia. Siunčiu meilu.. po savaitės skambutis, ar gavo, nes nieks net
necyptelėjo apie gavima.. Hmm.. A, va prie spamo nuėjo gal.. pažiūrėsim kai
laiko bus. Atspausdina (po to kai jau tikėjaus, kad apipiso) - foto isvis
eina iki pat prisegimo, atspausdinta mazdaug 60x80, uztraukta ant 50x70
remo.
Kas spausdino žmones (pažįstami) - galva lenda ant rėmo šono.