Tema: Re: kuponai ir vartotoju teises
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-25 11:23:07
Kad cia gali but sudetingiau turbut. Kiek suprantu kalba apie tas dienos
akcijas.

Tarkim as isteigiu "agcyje.lt", tu is manes nusiperki kupona "Valanda
malonumu su snieguolem". Nuvarai pas jas, tave aptarnauja, bet finale
nenuryja (ar siaip nepadaro ko norejai) ir tu nusprendi, kad paslauga tau
nepatiko. Taigi is ju prasai grazint sunkiai uzdirbtus litus, o jos atsako,
kad pirkai taigi ne is ju. OK, kreipiesi i mane. As nusprendziu panaikint
tavo kupona ir grazint $$$, bet kai kreipiuosi i snieguoles jos man atsako
"taigi jau aptarnavom, ir su visais bajeriais", todel uz panaudota paslauga
$$$ tamstai negrazinu.

Ar vistiek turiu grazint ir tada jau asmeniskai aiskintis su snieguolem ir
is ju issireikalaut litus? O jei vistiek pasiunciu nx ir negrazinu, tai
aisku kreipiesi i kokia istaiga, tik ka bandys ispist ta istaiga? Mane are
snieguoles? Nes as pardaviau tik kazkoki kupona ir ATIDAVIAU litus
snieguolems (sau paemes kazkoki %), tai reiketu su jom aiskintis, ar ne?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai is jo ir reikalauti - kam mokejai pinigus.

"ManXP"  wrote in message news:jd4rd6$8us$1@trimpas.omnitel.net...

Bet litai tai sumoketi kazkam kitam, kaip suprantu...

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Vartotoju teises. Nuolaida ar mokejimo forma nepanaikina reikalavimu
paslaugu kokybei. Pradziai galejai prasyti grazinti pinigus uz nekokybiskai
suteikta paslauga.

"cD-r0m"  wrote in message news:jd4ll8$2vc$1@trimpas.omnitel.net...

Pries pora dienu apturejau progos pabendrauti su viena imone. Pirktas
kuponas paslaugu, 50Lt uz 100Lt vertes paslauga. Nuvykus gaut paslaugu
prasidejo - "Jus su kuponu, palaukit kol aptarnausim pirkejus su tikrais
pinigais" ir po to kai atiduota ne itin kokybiska paslauga "Kiek mokejot -
tiek ir gavot".. nu ir t.t.

Ar kas nors saugo nuo tokios diskriminacijos? Kokybe yra zema, bet pasakyt
kad nesuteikta paslauga irgi negaliu. Tiesiog visais budais leista suprasti,
kad visi su kuponais tegul apsisika, jeigu kas nepatinka, nes pinigus jau
paeme. Nekokybes nekoreguos del tos pacios priezasties.
Konkreciai kalbama apie nuotrauku spausdinima ant drobes, vienur remas rombo
formos, kitur nuotraukos beveik 10% i uzlaidas sukiso ko pasekoje
kompozicijos nebelieka (nors buvo pagal ju rekomendacijas viskas pateikta,
butent kad nebutu taip)