Tema: Re: kuponai ir vartotoju teises
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-24 16:47:22
O beje, kaip su pinigų gražinimu, kai aš moku per tarpininką, kuris pasiėma
dar kokių 20%. Kiek jie man turi gražint? Ir kartu - ar jie po to gali
susigražint skirtuma iš tarpininko? Įdomu, nes pats kartais akcijas per
kuponus pasidarau (tik man net mintis nekyla diskriminuot klientus)

Realiai aš noriu ne pinigų, o paslaugos, bet dar įdomiau, kaip ten yra. Gal
netyčia straipsnį pameni?