Tema: Re: Omnitel sutarties nutraukimas - kieciantis planui
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-05 12:32:49
nera iskirta, todel ir negali reikalauti baudu (tiksliau prasyti gali, bet neprivalai moketi). Kai paprasiau isdestyti argumentuotai kur jie mato mano prievole sumoketi baudas ir "negautas naudas uz telefona" tai jie numuilino tema, kad dabar gal nesigilinam gal to ir nereikes skaiciuoti. Na taip ir buvo, bet as vistiek esu giliai isitikines, kad pagal sutarties salygas jie negali prasyti jokiu kompensaciju ar baudu siuo atveju.

T:)