Tema: Re: Omnitel sutarties nutraukimas - kieciantis planui
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-04 15:00:18
cia pagal kelias citatas is straipsniu, bei pagal tai kaip as jas
supratau (cia tik mano asmenine interpretacija, gali buti 100% klaidinga):
reikia ziureti sutartyje, kokios ten kainos parasytos - jei ten
parasyta, kad mokesi 50 litu i menesi, tarifas bus 20 centu uz minute, o
dabar tau padare, kad mokesi 100 litu i menesi, bet mokesi 15 centu uz
minute, tai omnitelis pakeite salygas. taip, jie sutartyje pasilieka
teise vienasaliskai keisti salygas, bet pagal kazkurio istatymo kazkuri
straipsni, vartotojas gali nesutikt su salygu pablogejimu, pvz jei
reikes moketi daugiau, nei kad buvo parasyta, nesvarbu kuri tarifa
keicia, bet dazniausiai tai apie minimalu menesio mokesti arba minutes
kaina buna, ir tada vartotojas gali taip pat vienasaliskai nutraukt
sutarti, kaip ir tiekejas vienasaliskai pakeist salygas :)