Tema: Re: Omnitel sutarties nutraukimas - kieciantis planui
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-04 15:18:33
nonsensas del tarifu nekelimo :)
man ta pati sake, bet ... priejom prie kitokio kompromisinio sprendimo. Jie jie irodys, kad minimalaus menesio mokescio padidinimas nera tarifo padidinimas, tai zemai jiems nusilenksiu. Jei as anksciau galedavau moketi pvz 20 lt, o dabar turesiu moketi priverstinai 100 lt, tai nesvarbu kiek uz tai minuciu (ar pieno) as gaunu. Gal as tiek visai nenoriu ir tiek neiskalbesiu (neisgersiu). Jie nori gali ksiaciuoti vidutines kainas, suteikimas procentinies nuolaidas ar dara koki velnia, bet fakto kad menesine saskaita pasikeicia is privalomos 20 lt i privaloma 100 nepavadinisi mokescio sumazinimu. Cia kaip su kai kuriom firmom ir kaina 2000 lt nuolaida 50 proc viso moketi 1000 lt, kai kitoje kaina 1000 lt nuolaida 5 proc moketi 950 lt. Kaip manai kurioje pigiau, pagal omni iseina toje kurioje 50 proc nuolaida :)

Del baudu jei nutrauki nemokesi. Omnis sako, kad reikes sumoketi uz telefona taip ju vadinamas "gautas naudas". Bet sutartyje nera jokiu uzuominu apie tai. Yra numatyta tik bauda uz nutraukima anksciau laiko. Jokio detalizavimo nera uz ka ta bauda ar kokios jos dalys ua ta ar ana. Bet kuriuo atveju ten yra tik bauda, o baudos nerpivalai moketi jei nutrauki vienasaliskai didinant tarifus.

PS pasiziurek teme "omnio bajeria" ar panasiai. Ten rasi pdf, gali pasinaudoti, tik klaidas gramatines issitaisyk :)

T:)