Tema: Re: problema su buhalteriu
Autorius: zhaltas
Data: 2009-03-04 23:23:04
poxui jiem, mentam irgi.
man buvo lygiai tas pac, sake jusu imones vidaus problemos - patys ir
spreskite.
Be to niekur nera jokio paraso kad buhalteris kazka pasiemes ir neatiduoda,
(bent jau nemanau kad yra ir siuo atveju)
zodziu tariesi graziuoju, nes jei uzpyks uz grasinimus turesi dar daugiau
bedos nei del popieriu ;)
Gaila bet va toks gyvenimas dabar buhalteriu, atsakomybes nulis o daryt gali
bileka...
o traukti dar pas save visokias fntt etc etc toli grazu nekiekvienas vadovas
turi noro, nes paliubomu uz viska atsako jis.