Tema: Re: problema su buhalteriu
Autorius: Anita
Data: 2009-03-03 16:28:42
prastovos.
tipo darbo nebuvimas. mokama 2/3 atlyginimo
arba pvz. pravaikstos.kas dar geriau
galima visaip forminti.

tai kad atnes, tai suprantu. bet man visada patikdavo,
kai tas prasymas pries 14 kal.dienu ant stalo guledavo
paprasciau

taip pat pasneki, kad dokus atiduoda, kaip ir kas ir kada.
neatiduoda- kaip jau sakiau.