Tema: Re: biuletenis ir darbdavio vizitas i namus
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 17:17:29
Bet realiai, kodel negalima i uzsieni?
Buvo atvejis, kai ligonlapi turejau 5 menesius su trupuciu.
Darbine trauma - desines rankos suzalojimas. Operacija, 3 menesius laukimas, vel operacija.
Nu ir ka, ateinu i poliklinika, man perrisa ir pratesia ligonlapi savaitei.
Kuo taip jau kazka pazeisiu, jei isvaziuosiu i turistine kelione?
Dirbti tai negaliu, bet pro autobuso langa ziopsoti i piramides man netrukdo, jokios zalos lyg ir nepadarau?