Tema: Re: biuletenis ir darbdavio vizitas i namus
Autorius: PukiS
Data: 2009-03-02 09:55:25
buvo kazkada pas mane sodra I svecius atvykus, tiek kad registracija
popieriuose vienur, gyvenu kitur. tai skundes kad per kelias vietas vaziuot
teko.  o ir seip dabar labai populiarus "sirgimai" netikri, tai medzioja
sodra masiskai,  speju jei darbdavys bent uzhsimintu kad  imituoji sirgima
tikrai sulauktum sveciu.

--
PukiS
+37068224536