Tema: Re: biuletenis ir darbdavio vizitas i namus
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-02 11:31:11
1)sergu ir ishvazhiaves gydytis/reabilituotis i:
a)druskininkus
b)birzhus/pabrade/etc. pas tevus, uoshviuos, seseris ar dar belekur, kur mane gali slaugyt
2)sergu ale tuo metu kaip tik ishejes vaistu nusipirkt (ar jie budes kiaura para prie duru, kada ash gryshiu su vaistais?
3)sergu ish ishejes pas daktara
4)sergu ir prifarshiruotas vaistu miegu nieko negirdedamas (laush duris tikrins?)
5)imituoju sirgima bet sedzhiu namie ir zhiuriu filmus.. kaip tik uzhsilikes arbatos - uzheis ir tik patikrins ar namie, ar dar ir pamatuos temperatura, padarys klizma ir patikrins ar tikrai sergu, bo sorda ir darbdavys esti kvalifikuoti bendros praktikos gydytojai?

ar patikrins, tai paskambins, apsimes druzhiku ir sakys:
-eee, a nori alaus ishlyst
-agha!
-HA! reishkia nesergi, o chia ish tikro sodra buvo aha.. muhahaha.. muhahaha!
-O tai alaus vis dar eisim?
-jo, 18:30 transilvanijoj.