Tema: Re: situacija su avarija.ko galima tiketis?
Autorius: AndriusV.
Data: 2009-02-28 22:03:32
tai vat is pirmesnio posto kaip speju nelabai ir buvo kokia ten rasytine
sutartis,bet miestelis nedidelis tai sako net ir vietinis igaliotinis zinojo
kas su ta auto vazineja,tai sakau gal ir nepripaisys jam kad jis vairavo,bet
valachitos tai bus ir dar gali tekti nuostolius atlygint,nes kiek miglotai
pasakojo kad stulpa lyg nutrenke
o smulkiau viska suzinosiu pirmadieni,kai blaivas nuvaziuos i policija