Tema: Re: situacija su avarija.ko galima tiketis?
Autorius: Lauris
Data: 2009-02-28 21:38:21
Sitoj situacijoj manau pradetas ikiteisminis tyrimas??? ir giminaitis
pripazintas itariamuoju??, tad pirmiausia reiktu pasirupinti, kad butu
paimti pirsto antspaudai, mikro daleles ir pan. Manau tai butu stiprus
netiesiogionis irodymas, kad vairavo pirkejas. Jei zinomi tikrieji pirkejo
asmens duomenys, situacija neatrodo tokia apgailetina, nes rasti antspaudai
sutaptu.