Tema: Re: situacija su avarija.ko galima tiketis?
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-28 20:12:31
betko.
praktiskai turetu issiaiskinti kad ne jis vairavo- galbut turi bent pirkimo/pardavimo sutarti?

nes neaisku ka reiskia "prdave"- yra rasytine sutartis ar ne?

o siaip...
na tai IMHO butu visai sveika nukenteti.
gal suprastu ir kitiem papasakotu kad reikia tureti galva, ir jei jau parduodi- tai susitvarkai normaliai. juolab kokiam nors aferistui.
.... durniu ir baznycioj musa...