Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-09 11:02:39
Nu. Ir atspausdinta su lazeriniu spausdintuvu ant 80 g/m2 popieriaus.

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

tada be a/k nixuja neįrodytum, kad sutartyje paminėtas diedas - aš.
Sutartis vienareikšmiškai buvo sudaryta Marijempolėje 1912 metais, iš to
muko lai ir reikalauja sutarties laikymosi.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Turinio virsenybe pries forma.

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

kur data ir sutarties sudarymo vieta, a????

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Povedybine sutartis, pavyzdys.

"Viskas bobai/diedui (reikalinga pabraukt)"

Pavyzdzio pabaiga.

"Rimva"  wrote in message news:j45eae$64h$1@trimpas.omnitel.net...

As gi prasiau imesti sutarties pavyzdziu, o eilini karta per jega grusti
savo nuomone. Turim imetat, neturit nerasinejat:)