Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-07 17:01:51
ar tik nenori pasakyt, kad visas sutartis privalo ruosti notaras? Nes anot taves, jis pavargs kitu paruostas analizuodamas. Tai kam tada visu teisininku armija dirbanti stambesniose firmose? Gal ir Mazeikiu nafta parduodant, notaras eme pinigus uz sutarties rengima? Na, kad kitu paruostos nereiktu tvirtinti.  Pasikartosiu-notaras uz patvirtinima gauna pinigus. I jo pareiga ieina sutarties isaiskinimas ir parasu tvirtinimas. Tad kame bedos?  Jei to padaryt negali-lai motyvuoja.