Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-07 11:48:44
Nu. Nusipirkau programa, atejau pirkti dar vieno egzemplioriaus, o man vel
ta pacia kaina plesia. Kur ziuri Landsbergis?

"Gintas"  wrote in message news:j474kh$137$1@trimpas.omnitel.net...

jeigu uz pakartotini  savos sutarties patvirtinima (greta stovinciam
garazui)  notaras, nori paimti pinigus, kaip naujos sutarties parengima, tai
nuejus pas kita-anas tuo labiau "projektuos"  savo, nauja sutarti ir paims
pinigus. Logiska? Klanas:)