Tema: Re: Mokymu, kavalifikacijos kelimo islaidu atlyginimas darbdaviui isejus is darbo
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-09 13:36:15
Gera zolyte ruko  :)
O siaip, gali mandagiai atsakyti, kad nesutinku, prasome kreiptis i teisma. Arba galima ignoruoti.
Nes isejimo priezastis neturi jokios itakos komenesacijoms ar apmokejimui uz patirtus mokymus. Jei jis taip argumentuos, tai tik geriau. Beje, kaip jis galetu teigti, kad pasikeite isejimo priezastys nei pasakota? Tu ka zadejai, kad tapsi budistu veinuoliu ir tau pajamos bus nereiklaingos, todel darba meti :)
Del premijos grazinimo, pasiulyk butinai tai prideti si punkta prie kreipimosi i teisma, nes mano nuomones, net jei ir butu galima ieskoti kabliuku del mokymo islaidu kompensavimo, tai teismas isgirdes reikalavima grazinti premija turetu suabejoti ar pareiskjas nera svelniai apsvaiges :)

T:)