Tema: Re: Mokymu, kavalifikacijos kelimo islaidu atlyginimas darbdaviui isejus is darbo
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-06 10:55:56
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:j1ip2m$epa$1@trimpas.omnitel.net...
> Man dabar idomiai atrodo, kai mokomasi pagal visokias ES remiamas programas.
> Mokomasi visokio briedo uz beprotiskus pinigus. Px, kad nereik - nemokamai
> taigi - ES kompemsuos. O darbuotojas pasiraso - dalyvavau tokiuose tai
> afigenuose mokymuose, kuriu kaina XXXX litu. Graudu kartais...

Susėdau aš čia su softininkais-diegėjais ir taip netyčiom iš kalbos išėjo, kad 1 Lt, išleistas prieš kokius 5 metus softo diegimui davė gerokai daugiau, negu per pus pigesnis Litas dabar. Ir dar pakeliui biurokratams byra, dar popierus generuoji. Ta parama totaliai tvirkina žmones ir gaidina charakterius :-(