Tema: Re: Mokymu, kavalifikacijos kelimo islaidu atlyginimas darbdaviui isejus is darbo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-04 16:19:59
Kad atsakyti konkreciai reiktu papildomos informacijos:

Kompensuoti paprase rastu ar zodziu?
Kada vyko mokymai - gal jau praejo metai?
Ar yra uzfiksuotas darbuotojo mokymo faktas?
Ar derinta su darbuotoju mokymu kaina ir aplamai ar darbuotojas buvo
informuotas, kad tai mokymai?
Ar mokymai isvis turejo pagrindziamas sanaudas?

"Renookas"  wrote in message news:j1e5s9$vvl$1@trimpas.omnitel.net...

moraliskai zvelgiant darbdavys gal teisus, skauda jam kad ismokino
konkurentam darbuotoja.. bet tai mano manymu jei reikalauti tai reikalauti
reikia kol neisejes o ne po dvieju menesiu... bet kaip yra teisiskai gal aks
pakomentuos geriau.../