Tema: Re: buto nuoma
Autorius: mrlz777
Data: 2011-08-05 20:58:20
Na nuomot geriausia seimai, kaip jau ir minejo, kad nebutu pacanai
girtaujantys ar mergos, kurios prisives pacanu. Pasiklausinek ar abu turi
darbus, siaip paziek kaip atrodo :)
Visokiu zmoniu buna...

Mes ilgokai nuomojom be baldu, turejom daug nuomininku, dauguma buvo seimos.
Tai galiu pasakyti, kad kai ne savo turtas, tai nehuja jie nepriziuri...
Pvz mano kambary bbz kiek metu remontas padarytas, tapetai neatsilupe,
neispurvinti. Nuomojamam bute per keleta metu susika...

Del sutarties, tai parasyk man emaila galesiu imesti sutarteles pavyzdi,
kazkur turejau kompe. Galesi savo punktu dasirasyti (del baldu, gyvunu ir
pan.). As ja mazdaug pasidares buvau pagal pavyzdzius internete ir savo
patirti..

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"smikis"  wrote in message news:j1dhne$6kt$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

gyvenimas vercia isnuomuot buta. I kokius niuansus tureciau atkreipt demesi,
kad paskui nereiketu grauztis nagu? Buta isnuomuosiu su visais baldais,
teliku, skalbenke, uzuolaidom ir pan. Patarkit, gal ir sutartele mestelesite
arba nurodysite, kur jos ieskot.

Is anksto aciu.