Tema: Re: buto nuoma
Autorius: Nitro
Data: 2011-08-04 12:35:37
nes uz ta buta bankui seimininkas i menesi ,4 - 1,9k atsega? :) Aisku, sunku
susitaupyt is simto per menesi.

"Arj"  parašė naujienų news:j1dmr6$d7p$1@trimpas.omnitel.net...

saip viskas nuo zmogaus priklauso, o kas bus tas zmogus - nu dideliu
ektrasensu reikia buti.
Vienas protingas zmogus sake - jei nori isnuomoti buta, ziurek kad butu
dirbantis ir nerukantis.
O ar saugo daiktus etc - tik eigoj pasimatys.
Del sutarties, uzstato etc - dar priklauso nuo to kokio lygio esamas butas -
jei jis nuo antro pasaulinio karo laiku,
tai kaip ir px, nes daigktus vis tiek reiks keisti, o jei baldai nauji,
butas "su euroroemontu". technika "paskutine" -
sutartis su saugikliais butinas atributas.
Per sugedusi telefona gurdejau kad vienas agentas labai skundesi kad nauju
butu nuoma neapsimoka labai - tipo
nuomininkai labai daiktu nesaugo, nors ir moka 1.5-2kLt, bet remontai
issikrauscius, nusidevejimas beveik visas pajamas
"suvalgo". Kiek teisybes tame - nezinau.