Tema: Re: buto nuoma
Autorius: smikis
Data: 2011-08-04 10:48:22
as ziuriu is kitos puses - as noriu isnuomuoti savo buta... man reikia
apsisaugoti nuo to, kad nuomininkai nesuvandalintu mano buto ir visko, ka
jiems jame palixiu, kad neuzpiltu kaimynu, kad liku moketu ir pan.
ukiskai manau taip: imsiu mokesti uz menesi i prieki, dar galvoju paimt
kokia stuka litu uzstata, jei netycia/tycia ka nors suvandalintu, galvoju
numatyt bent jau menesi ispejimo termina tiek is savo puses, tiek is ju.
galvoju, ar nevertetu pafotkint baldu, buit. technikos ir pan ir pridet prie
sutarties kaip priedo... zodziu, niekad to nedariau, patarkit.