Tema: Re: buto nuoma
Autorius: Vaidas
Data: 2011-08-04 11:12:26
Na matai, kai aš butą nuomavausi, tai netgi jį pagražinau kiek savo
vargu. Nors buvau studentas. O sako "tik nenuomok studentui". Realiai
viskas nuo žmogaus priklauso ir gal tos dvi merginos daug gražiau
tvarkysis ir prižiūrės viską, nei šeima. Prieš tai gyveno kažkoks
dirbantis vyriškis, tai buto grindys keliose vietose degusios ir šiaip
landyne vos nepatapo.

Vaidas