Tema: Re: policija paliko rasteli uz stiklo Vilniuje
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-23 16:02:52
Nitro rašė:
> ka tu cia skiedi apie administracinius nurodymu, konsultuotojas blin.
> Jei nesi mates administracinio nurodymo - paprasyk draugu is
> savivaldybes - parodys. Policija dar vis baudzia uz parkinga ant zoles
> senais metodais, savivaldybe cia ne prie ko, administracinis nurodymas
> irgi ne prie ko. Visai kiti ATPK straipsniai. Nukonsultuosit zmogu
> visiskai i pievas....

Gerai, kad tu žinai. :)
Aš tegaliu pasiūlyti paklausyti praėjusio penktadienio mano 2 valandų
pokalbį su savivaldybės viešosios tvarkos skyriaus vedėju ir jo
pavaldiniais savibliadybės patalpose. Erudicija jie nespindi, bet
papasakojo apie savo darbo tvarką ir metodus.
Susitikimas buvo sėkmingas, nes dabar jie važiuoja ten, kur yra nurodoma
apie masiškesnį nei 2 automobilių daromą pažeidimą. O važiuoja todėl,
kad priešingu atveju turėtų daugiau popierizmo, nors rezultatas būtų tas
pats :)