Tema: Re: Karas darbe.. reik patarimo..
Autorius: Renookas
Data: 2011-05-12 14:45:27
daug zmoniu toliau savo namu nieko nemato. jei jau isejau i svecius ar darba
ar dar kur tai galiu sikti kur papuola , plauti man nereikia...

Tai gal tarkis su darbdaviu kad pridetu xx Lt prie algos, siulyk
kompromisus.. as isivaizduoju kad ten mobiliaku taisykloje paleidus valytoja
kita karta gali netycia nerasti tau reikalingu varzteliu ir t.t. del ko bus
vel blogai ,kad nx ji cia vaiksto...
Siaip paprastai tokiems zmonems niekas netinka ir neitinka. Ar pats tures
valyti ar kitas isvalys, tiesiog isjung principus ir pasikalbek su
darbdaviu, o jei sitaip tik sokdinti darbdavi nori, ir bandai jo kantrybe
kad tik iseitine gauti, tai linkiu kad tavo kantrybe neatlaikytu. O jei jau
bloga vieta darbui butu, tai ne iseitine galvoje butu, o eitum greiciau is
ten, alga atsiemes ir viskas...