Tema: Re: Karas darbe.. reik patarimo..
Autorius: fkt
Data: 2011-05-12 09:20:54
nu atsiprasau, pasiziurek su kokiais batais ateini!
nieks neliepdavo plaut, kol vaiksciojo zmones ne kaip kiaulidej,
bet kai staiga ateina su velniai zino kokiom purvo kruvom ant batu, tas visas lieka ant grindu ir kaip niekur nieko dirba tame mesle, tai bent kad daeitu pries ateinat kojas nusivalyt liepi issiplaut grindis po saves.