Tema: Re: Karas darbe.. reik patarimo..
Autorius: nu blyn
Data: 2011-05-12 09:09:56
Mobiliakas kraujais nesispjaudo. Man tai keista tokie principingi lietuvoje
gink dieve kad nedaryti kazko tokio kas maen pazemins pries pazystamus ....
, paskui mina i anglijas uzpakalius kitiems valo ir tai jau tampa norma.
Siaip idomu ar tos grindys yra kabineto kuriame dirbi pats, ar ir shefo
kabinete turi uzeiti isplauti ir dar batus jam nuvalyt ?