Tema: Re: Homeopatija ir teise
Autorius: svyt
Data: 2011-03-24 17:52:57
tai siaip visi gydytojai studijuoja ir pscitriatrija ir psichologija, ir
turi pakankamai kvalifikacijojs ir proto padet zmogui jei sutrikimo forma
lengva- nori sveikas zmogus gydytis brangiom amerikoniskom tabletemis-
prasom, svarbu nekenkia, o placebo jei juo tiki padeda ir nemenkai... kaip
sloga- gydant per savaite, negydant per 7 dienas praeina. Siap gydytojas ar
vaistininkas turetu perspet jog tai homeopatinis vaistas. ir siaip, viens
gydytojas juokais sake man- jei be recepto parduodamas tai ne vaistas.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,