Tema: Re: del taksi kainos
Autorius: svyt
Data: 2011-03-08 16:42:20
kelios save gerbianciosi taksi firmos neleidzia savo darbutojam naudot
turbinkiu, tokius vairuotojus is karto atleidzia is darbo, keliose kitose
imones valdziai dzin, bet taksistai gauna i nosi nuo kolegu jei turbina buvo
naudojama ne uzsienieciam. Vilniuje, taksistai kur veza po 1,25 pripliusuoja
2 litus, cia beveik kas antras. Apmpkejimas aiskus, matomoj vietoj
kainininkas patvirtintas savivaldybes, jei daznai vazineji, zinai kiek iki
kur kainuoja, kiek vaziavai irgi gali laisvai pasiskaiciuot (skaitliukai
turi atminti ir ten viskas registruojama ir prastovos ar paturbinimai matosi
pasijungus) ir problemu daugiau buna kai skubi, o pas tave griebes uzsakyma
lekia is kito miesto galo per kamscius ir tu jo lauki 30 minuciu, nu arba
pakeliui pasigauna daugiau mokanti keleivi is gatves, o pats stovi ir sali
veluodamas, vat del tokiu bajeriu noretus nosi dauzyt, bet viskas paprasta-
man uz 50 metru taksi stotele kur ikainiai kiek didesni- stoviu nervinuos
laukdamas, bet 20 lt vietoj 7 nenoriu moket.
O del pasitikejimo taksistais gaila kad nereitinguojama, manau butu didesnis
nei pasitikejimas policija, teismais, gydytojais, seimu ar savivaldybem...
nu gal tik pasitikejimas prezidente ir baznycia lenktu taksistus.
--
vyt/ /
BMW E34 524td,