Tema: Re: del taksi kainos
Autorius: svyt
Data: 2011-03-02 19:11:46
6 tarifu taksometras pats skaiciuoja prastova kai automobilis juda mazesniu
nei 10 km/h greiciu., 4 tarifu kai greitis mazesnis nei prastova, kaip
bulgariski skaitikliai skaiciuoja nezinau, tai tikrai yra legalu, jie taip
programuojami oficialiai.
Taksistai paprastai ijungia skaitikli arba nuvaziuja pralauke 15 minuciu,
tiek laiko jie privalo laukti... ne piko metu paprastai ir laukia.
Dar vilniaus specifika-Jei kvieti taksi ir keleiviu daugiau nei 4 moki pagal
busiko tarifus, ir minimumas 20 litu, jei atvare busikas bet jusu 4 ir
nebuvo kviestas busikas moki iprasta kaina.
Beto taksistas tave gali islaipint bet kada, kaip ir nevezt- taisyklese
labai daug punktu tam- nesvarus, neblaivus, agresyvus... cia bet kuri gali
taip pavadint ir issisuksi komisijoj, juolab 70 proc nakti ir buna agresyvus
ir neblaivus, kita dalis pastovus klientai- barmenes, apsauginiai.
--
vyt/ /
BMW E34 524td,