Tema: Re: del taksi kainos
Autorius: svyt
Data: 2011-03-02 19:19:41
paciam zenkle buna parasoma kad tai 3 automobiliam,uzspausi ives kaip
estijoj isedimo mokesti diena 10 litu ir tiek ziniu, uz dyka nieks nedirbs,
nebus mokescio uz prastova, nieks nedirbs diena i minusa. O savivaldybe
gaudo tik dirbancius be geltonu numeriu, taksi imones juos yra pasamde ir
nieko ten beveik nebaudzia, del akiu pabauduoja po 100 litu, vazineja su tuo
paciu kabluku jau 5 metus, ir visi taksistai ji pazysta ir per racija tuoj
perspeja kolegas.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,