Tema: Re: del taksi kainos
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-02-24 09:20:44
Laukimas nuo kazkiek tik pradeda skaiciuoti jei isini is namu kai tau
paskambina, tai tos kelios minutes nesiskaito.
O vat jei tau pranesus kad taksi atvyko, tu dar tik is lovos isisritai ir i
dusa ruosies, tai isedes gali ir 7Lt pamatyti :)

"MS" <MS@x.lt> wrote in message news:ik50n2$f52$1@trimpas.omnitel.net...
> nelabai dažnai važinėju su taksu, bet niekada neteko mokėti keleivio
> laukimo mokesčio. Būtų keistoka įsėdi į išsikviestą taksą, o ten 7Lt ant
> skaitiklio, tipo aš tavęs laukiu jau 10min. O jeigu pasitakytų gatvinis
> keleivio laukiantis 2 val...:)
>

> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message

>>> 1 km iškvietus lengvąjį automobilį 1,80 Lt
>>> 1 km iškvietus mikroautobusą 2,50 Lt
>>> 1 km užmiestyje lengvuoju automobiliu 2,50 Lt