Tema: Re: Sildymo alternatyva, kaip?
Autorius: arulis
Data: 2011-02-21 08:44:17
> o kaip gaunasi tas 7proc sutaupymas?
> gal zinai kiek silumos reikia norint palaikyti +20c 12val (prie tokiu
> salygu lauke -10, nesildant per puse paros nukrenta iki +16) ir kiek
> silumos reikia pakelti nuo+16 iki +20 per viena ar dvi valandas ?

nezinau, bet pats name taip zaidziau - ir zinau kad skirtumas mazas.
sildausi dujom - tai katila galiu uzprogamuot ir pagal laika ir pagal
temperatura kambariu.
 man irgi atsaldovo iki 16-15 . atsiranda be tos nedideles ekonomijos
pora bugu:
kadangi vidutine temperatura yra zemesene: - rasoja daugiau langai,
turiu viena kampa, kuriame salcio tiltelis susidares - tai man ten
pelesiai atsirado. lipti vakare i lova, kuri salta - uzknisa. tiesiog
per diena pvz atsala ji iki +16, vakare prisildomas oras iki +20-21,
bet lova taip greitai nespedavo susilti :)

taip tik nakti dabar sumazinu iki +18, kad butu geriau miegoti.