Tema: Re: Sildymo alternatyva, kaip?
Autorius: darkalas
Data: 2011-02-20 23:42:53
Abejoju ar cia yra argumentas, nes jei tai argumentas, tada kaip gali
buti is viso daromos sildymo sistemos su reguliuojamais radiatoriais
daugiabuciuose? Tai yra tik argumentas silumininkams palaikyti savo
nepamatuotus pelnus.

As pvz savo bute galiu drasiai sildyma is viso isjungti. Ir jame laikosi
mazdaug 18 laipsniu temperatura. Uz tai as gaunu kokius 10lt daugiau
susimoketi uz laiptines sildyma ir man apsimoka. Ir jei atmetam tokius
moralius argumentus kaip "vagiu is kaimynu ir pan", lieka vienas
argumentas - tai yra TEISETA, nes kaip jau minejau musu name tokia
autonomine sistema ir ji yra iteisinta.

O jei tai yra teiseta, tai kodel to negalima padaryti ir su kitokio
sildymo prijungimais seno tipo daugiabuciuose? Na ir kas kad pas kaimyna
15 laipsniu, o pas tave 20? Juk yra metodikos kurios ta kompensuoja.
Diskutuojam omnitel.law, o ne omnitel.morale

O siaip pagrindine problema, kad leidus atsijungimus, gali suveikti
sniego gniuztes efektas ir zlugs centrinis sildymas, nes pirmiausia
atsijungs tie, kurie siuo metu virina didziausia pelna, tada pabrangs
likusiems, tada ir jie atsijungs.. O tada baigsis dideli otkatai, nes
kaip jau rasyta, sildantis dujomis nebereikia sitokios armijos
silumininku.