Tema: Re: Sildymo alternatyva, kaip?
Autorius: System
Data: 2011-02-20 13:23:33
Tau gal kokia protine disfunkcija issivyscius ar dar kas. Tu bent suvoki
kokius dalykus cia lygini? Chebra kaip chebra, bet jei tai chebrai zjbs
moketi belenkokius mokescius, kodel man turi buti irgi zjbs? Jei jie prades
sikti laiptinej, o ne tulike, tai ir man pradeti sikti, kad buciau prie
chebros?

"ROOTS"  wrote in message news:ijqhgt$1c3$1@trimpas.omnitel.net...

o kaip paprasciau? uzsinorejau kitaip, visi nenori, tegu eina nx, as darysiu
kaip as vienas noriu? ar visid arys kaip tu vienas nori?
tada ziurek viena diena virs taves kaimynas atidarys diskoteka. Kodel? a
pasol tu nx su savo kazkokiais norais nenorais.