Tema: Re: Sildymo alternatyva, kaip?
Autorius: Kiaule voras
Data: 2011-02-19 10:11:17
Mano girdejo, kad zmogus prisiteise is silumos tinklu pinigu uz tai, kad per
jo buta ju vamzdziai eina, naudoja jo buto plota. Siaip logiska, bet ant
kiek tiesa cia jau kitas klausimas.
Siaip tai bet kokiu paslaugu atsisakyti galima, per prievarta ibrukti negali
IMHO. O kad ju vamzdziai po to mano buta sildo tai jau ju reikalas padaryti,
kad nesildytu arba palikti kaip yra.