Tema: Re: Mokitojos kolektyvines pastabos klasei
Autorius: Algirdas Kestutis
Data: 2011-01-04 18:04:48
"Blynas"
> Tu juk nesitiki, kad aš tau oponuosiu normalia žmonių kalba..

Va, paskaityk:

Vaiku indoktrinacijos pabaiga - 'Novus Ordo Seclorum' - New World Order -
Naujoji Pasauline Tvarka.

Tema prasidejo apie "krikscionybes indoktrinacija",
bet as pademonstravau, kad is tikruju TIKROJI indoktrinacija yra is TV,

filmu, muzikos, hobiu (pvz: sportas), religijos ir t.t.
Taigi, kalbant apir indoktrinacija, turetume kalbet,
butent, apie tai, o ne apie tai kaip blogai,

kad tevai savo vaikuciams idiegia krikscioniskas vertybes.
Blogiausia, kad indoktrinacijos pasekme yra:

- suformuojamas toks mastymas, kuris Biblijoj vertinamas kaip, svelniai
tariant, neteisingas
ir uz kuri teks labai smarkiai sumoket.

Anksciau man butu visa tai tas pats,
taciau supratus, kad tiek daug zmoniu yra programuojami nuo mazu dienu eit i
pragara..