Tema: Re: Mokitojos kolektyvines pastabos klasei
Autorius: Arj
Data: 2011-01-04 13:36:50
turejo ir pas mus vienas klasiokas tokia mamyte :)
visokiu chudu buvo :)

tipiska chrestomatine situacija - klasiokas po pamoku/ziburelio/etc pasikviecia pas save, nu istraukia is tevu sleptuves
kokiu gerimu , cigareciu ir pan, visus "pagirdo", pats prisilupa daugiausiai, neplanuotai grizta jo mama - visus
isvaiko, aprekia, apskambina klasioku tevus ir iskolioja kad jos suneli prigirde ir isvede is kelio, paciam suneliui nei
puse zodzio nepasako.
Kita diena jis vel siulo visiems pas ji uzsukti parukyti ir isgerti  :)