Tema: Re: Mokitojos kolektyvines pastabos klasei
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-04 12:54:13
Idomu, jei man cia dukra 4-eriu metu pries koki pusmeti pasake "kai tu busi
senas, ash su tavim nezaisiu ir neklausysiu, nes tu busi negrazus", tai cia
jau pakankamai neteisybes patyre, kad ja Venckams auklet perduot?

"Doc"  wrote in message news:ifus3b$fmj$1@trimpas.omnitel.net...

Labai tikiuosi, kad jam neteks į mokyklą nei eiti, nei iš jos pareiti.

P.S. Baisu ir įsivaizduoti kiek neteisybės turi patirti vaikas, kad jis taip
kam nors pasakytų.

--
Doc