Tema: Re: Ats.: Mokitojos kolektyvines pastabos klasei
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-04 15:22:18
savu pinigu neturi kad svetimus skirstyti nori?
Su vaiku nesusitvarkai, pastaba gavusi mokini vietoj to kad paaukletum
ieskai koks tavo vaiaks geras o mokytoja bloga?
Gink dieve nuo tokiu mokiniu krepselio skirstytoju...

Jau man atrodo pasakojau kaip toks tevelis liko nustebintas vieno
eksperimento metu... bande jis ten vaika auksu laikyti kol akiu neatvere
viena pakankamai protinga mokytoja... O jei jis butu krepseli skirstes tai
ji seniai be algos sedejus butu del tokio nenormalaus septintoko ir dar
nenormalesnio tevelio kurie abu tik teises zinojo o pareigu ne...

Gal savo pareigas atlikti, tada ir mokytoju nereikes bausti...
"Algirdas Kestutis" <algkest@centras.lt> wrote in message
"Glebas"
> ..tai kaip čia, eina vaikas mokyklon, jokio popieriaus?

- praktiskai jokio, nuvedi, uzregistruoji ir tiek..

- seniai ir ilgai buvo diskutuota, kad mokinio kreoselio pinigus turetu
valdyti tevai ir moketi mokytojui ..