Tema: Re: Ar viskas cia gerai su darbo sutarties priedu, ar darbdavys nebandopakistikiaule?
Autorius: Laimis
Data: 2010-10-14 16:37:28
Silvano rašė:
> tu nesupranti kas yra komercine paslaptis ir kada ji gali buti ginama, todel
> ir sneki apie direktoriaus spinteles spalva ir pan...jeigu parasysi ant

Tai kas gi yra komercinė paslaptis? Ne pagal „suprantančiojo“ paniatkes
iš užančio, o pagal CK.
Ir dar gali paburti, kaip mano (hipotetinė) patirtis, kaip efektyviau ir
pigiau pagaminti/suprojektuoti produktą A, kurią įgijau įmonėje B
negalėtų būti laikoma, o tipiniu atveju ir nebūna, komercine paslaptimi...