Tema: Re: Ar viskas cia gerai su darbo sutarties priedu, ar darbdavys nebandopakistikiaule?
Autorius: Laimis
Data: 2010-10-14 13:51:28
Cube rašė:

> placiau, todel cia potenciali galimybe darbdaviui kibti praktiskai prie
> bet ko. Bet jei pataisytu i "komercine paslapti" ir nera baudos - tada
> gali pasirasineti.

O kur bene svarbiausias momentas? Pasirašymui turėtų būti
patvirtintas/pateiktas komercinių paslapčių sąrašas, nes antraip
atsakomybės už atskleidimą turbūt neįmanoma (išsi)reikalauti. Komercine
paslaptimi gali būti pritemptai laikoma visa tai, kas nevieša (ir/ar
atmetus tai, kas pagal įstatymus negali būti laikoma komercine
paslaptimi); šia prasme direktoriaus spintelės spalva turbūt irgi galėtų
tapti komercine paslaptimi...

Ir aš dar pasvarstyčiau ar ketveri metai iš esmės nekonkuravimo
nenusipelno šiokios tokios kompensacijos numatytos atskiroje
nekonkuravimo sutartyje (nors jei tokie popiergaliai tiesiog atžagariai
pakišinėjami pasirašymui, tai apie dialogą ir susitarimus turbūt
bergždžia kalbėti)...