Tema: Re: idomu, kaip sekasi SEBui
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-07-09 09:11:29
"sinkleris" <no@mail.lt> wrote in message news:i160fi$5bs$1@trimpas.omnitel.net...
> gal galima placiau? jei ant sumigruotu duomenu lenda galai tai nors uzmusk
> bet tai yra blogo testavimo rezultatas, o jeigu bemigruojant - tai normalu
> ar ne priklausomai kur migruoji, toks ipudis kad tiesiai i production'a :))

migracija, testine prasisuko be problemu (na, ju buvo, bet jos tokios +/- eilines) - live - java servletai deploinasi, bet sukos negroja - duomenys generuojasi, duomenys perduodami, duomenys negaunami (jokie antivirusai, firewalai, jokie uzhdaryti portai netrukdo) - redeploinam java, perkuriam migravimo interfeisa - bandom vazhiuot - nieko - source'a palieka, targete errorai (viskas daroma by the book:) - tada nusprendzhiam screw the book, bandom daryt taip - turim...

pomigraciniai darbai - viskas ish anksto sukonfiginta, susukta, praktishkai turi stot ir begt - nestoja, nebega, nemato servo - reinstalinam ir rekonfiginam kontrolerius - nemato servo... Redeploinam java - nesideploina (jau 3 nakties:) - mmmmmm.. - tiesiog idomumo vardan - restartinam servisus - bandom redeploint - valio viskas veikia, kontroleris konektinasi - jokiu problemu - ish ten ir emociju protrukis:)

> dazniausiai man tokie pareiskimai asocijuojasi su kompetencijos stoka, bet
> galiu ir klysti. noreciau suzinoti ta super duper technologija kuria tu myli
> ir kuri isgelbes pasauli :)

ne del to, kad su ja kazhkas negerai kaip platforma, todel kad karts nuo karto ji elgiasi neprognozuojamai:) todel, kad ne java based sistema, mano atveju, veikia daug tolygiau ir geriau - tiesa nesazhingai lyginu - javinis softas yra nerealiai didelis ir komplikuotas (chia imho buvo nepragalvota kurime:) tuo tarpu kai none java based - salyginai nereiklus gelezhiai ir zhymiai mazhiau komplikuotas:), bet tuo pat metu gausiai kuklesnis apimtim ir galimybem... :)