Tema: Ats.: idomu, kaip sekasi SEBui
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-07 15:54:07
Na, su prisijungimu tai jau perlenkei :) Tik vienos klaidos matosi vartotojo lygyje, kitos ne. Vienos kritinės, kitos kosmetinės. Bet va kad ne viskas testavimo metu išlenda, tai beveik 100%. Tokia jau mano nuomonė, kad ir kaip idealiai apie testuotojus galvotume :)

"sinkleris" <no@mail.lt> parašė naujienų news:i11rpn$kno$1@trimpas.omnitel.net...