Tema: Ats.: idomu, kaip sekasi SEBui
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-07 13:00:01
Kaip klientą tave suprantu. Bet kaip IT'šnikas, tai suprantu ir SEB'ą - visko neištestuosi :)


"ukw" <fm@fm.fm> parašė naujienų news:i11j3c$742$1@trimpas.omnitel.net...
> buvau Antakalnio poskyryje.
> 
> eile begaline. zmoniu pilna. naujoj sistemoj idiege, kad nebereiks norint padaryt pavedima kazkoki, pildyt blanku. tipo, imi cekiuka, eini pas darbuotoja ir jis viska uzh tave padarys.
> 
> nu bet kas ish to. viskas strige. zmones pikti. visos darbuotojos kabo ant telefonu ir bando kazka ishsiaishkinti.
> 
> 
> mano atveju, reikejo tiesiog atsiimti pagaminta Visa kortele. pralaukiau 45 minutes (gyva eile, nes cekiuku ishdavimo sistema uzhstrigus), tada paaishkejo kad korteles  atiduot negali, nes reikia sistemoj pazymeti, kad ja man atidave. o negali, nes kazkur kazkas irgi negerai.  buvau supratingas ir nepykau vieshai (nors viduje tai shudas vire iki negalejimo).
> 
> va tokie kol kas mano susidurimai.