Tema: Re: Terminas
Autorius: NicMC
Data: 2010-06-28 21:55:04
On 2010.06.28 21:07, Linas Petkevičius wrote:
> Nesigilinant į ne kai kurias nestikovkes, kurias be abejo paaiskinsi,
> stebina neapsirukiusio kliento poziuris. Vietoj to, kad skubet paduot
> elementaru skunda, po penkiu dienu ieskomas draugas, kuris newsuos'e
> paklaus ka dabar daryt.

Ne tai kad draugas, bet žmogus nors kažkiek su tuo susidūręs ir kuris
nenori, kad dėl gerų pažįstamų kažkam viskas būtų dzin.
O ir klausimas buvo ne tiek "ką daryti", kiek "ar apskritai verta tuo
užsiimt jei argumentai yra tokie ir tokie". Tavo atsakymą supratau.
Paskutinis patikslinantis klausimas - administracinių bylų teisenos
įstatymas numato trijų dienų terminą nutarčiai išsiųsti. Bet tas punktas
man skamba nevisai tiksliai - terminas taikomas tik siunčiant toms
šalims kurios nagrinėjime nedalyvavo, ar visoms šalims be išimties?
Klausiu, kadangi kiek suprantu nutartis buvo išsiųsta 5'ą dieną nuo
priėmimo, skaičiuojant nuo sekančios dienos, t.y. vėluojant dviem
dienom. Įdomu, bet jei teisingai suprantu, lydraštyje nurodyta siuntimo
data kažkodėl 2 dienom prasilenkia su pašto spaudu.

O paaiškint galima viską, bet kai žmogui vidury baltos dienos įvažiuoja
į šoną ir atvarius bobulytė greit surodinėja mentams ką jiems daryti ir
matyti, ko pasekoj išgalvojama, kad TIESIAME KELYJE žmogus elgėsi
neužtektinai atsargiai ir apdairiai, todėl yra kaltas dėl eismo įvykio,
tai ar pažįstamas ar nepažįstamas man giliai nusišikt - kiek galėsiu ir
suprasiu tiek padėsiu.