Tema: Re: Neatgaunama alga ir skundas i darbo inspekcija
Autorius: Darienas
Data: 2010-04-29 13:29:22
Dekui visiems, manau tas straipsnis labai pravers. Darbas buvo ne tarifinis,
o pagal fakta. Minetas straipsnis bus pakankamai rimtas argumentas
atsikaityt saziningai, priesingu atveju bus isieskoma pagal mineta
straipsni. Kuo ilgiau dels tuo daugiau prikapses ...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5071 (20100429) __________

http://www.eset.com