Tema: Re: Neatgaunama alga ir skundas i darbo inspekcija
Autorius: Darienas
Data: 2010-04-28 08:48:09
Neatmetu ir to varianto, tik bijau, kad jei neprasides del tokios mazos
sumos. Pradziai tikiuosi, kad usteks skambucio is DI.
Suma nedidele tai pigiau nei moket bauda is asmeniniu pinigu. Bet zmogus
tesiog dejes skersa ir tiek.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5066 (20100427) __________

http://www.eset.com